Maksimer utvikler løsninger som hjelper bedrifter med å automatisere og effektivisere forretningsprosesser, slik at dere kan bruke mindre tid på manuelt arbeid og mer tid på å vokse og utvide virksomheten.
Kom i gang med din integrasjon
Microsoft Business Central er en skybasert forretningssentral som gir bedrifter muligheten til å administrere økonomi, salg, service, og lagerstyring på en integrert plattform.
For mange bedrifter er e-handel en nøkkelfaktor for å drive vekst og øke inntektene, spesielt med tanke på den økende trenden med online shopping.
Ved å integrere e-handel med Microsoft Business Central kan din bedrift få tilgang til et kraftig økosystem av funksjoner og verktøy som gjør det enklere å administrere og drive en nettbutikk.
Med riktig integrasjonsløsning kan du koble nettbutikken din direkte til Business Central, og på den måten oppnå en sømløs og automatisert arbeidsflyt.
Maksimer har utviklet en integrasjon som lar deg koble flere typer e-handelsløsninger direkte til Business Central.
Fordeler med å integrere e-handel med Microsoft Business Central
Ved å integrere e-handel med Microsoft Business Central kan bedriften din få en rekke fordeler som hjelper dere å utvide virksomheten online.
- Automatisering: Integreringen av e-handel og Business Central kan automatisere mange av de manuelle oppgavene som følger med å drive en nettbutikk. Dette kan inkludere alt fra ordrer og betalinger til lagerstyring og frakt.
- Bedre kundeopplevelse: Integrering av e-handel og Business Central kan gi en sømløs og konsistent kundeopplevelse, og gjøre det enklere å håndtere kundehenvendelser og forespørsler.
- Bedre innsikt: Integrering av e-handel og Business Central kan gi bedre innsikt i virksomheten, ved at all data blir samlet på ett sted. Dette kan hjelpe ledere og ansatte å ta bedre beslutninger, og forstå hvordan virksomheten fungerer på tvers av kanaler.
Hvordan Maksimer kan hjelpe med ulike e-handelsplattformer og integrasjoner mot Business Central
Maksimer tilbyr integrasjonsløsninger mellom nettbutikker og Microsoft Business Central.
Følgende standardiserte integrasjoner finnes i dag:
- Synkronisering av kunder mellom Business Central og nettbutikken.
- Overføring av varer fra Business Central til nettbutikken.
- Synkronisering av lagerverdi mellom systemene.
- Overføring av varegrupper fra Business Central til nettbutikken
- Ordrene i nettbutikken blir synkronisert med Business Central
- Overfør ordrehistorikk fra Business Central til nettbutikken.
Integrasjonen kan tilpasses etter behov på flere måter. Ordrerundreisen blir optimalisert for både deg og kunden. Kjøp i butikk blir også tilgjengelig på kundens konto i nettbutikken. På denne måten har både du og kunden full oversikt over historikk.
Les mer om integrasjonsløsningen her.
Øyvind Flatekval
Leder for vår integrasjonsavdeling
Ønsker du mer informasjon?
Ta kontakt med oss for en uforpliktende prat om hvordan vi kan hjelpe din bedrift som e-commerce manageren din.