Kundeservice integrert med WooCommerce

Publisert:

Spar tid med en mer effektiv kundebehandling koblet mot data fra din nettbutikk.

Illustrasjon som viser tilgjengelig funksjonalietet i Zendesk

Flere av våre kunder benytter seg av Zendesk koblet med WooCommerce for å gjøre kundebehandlingen enklere og raskere. Man får kjapt opp totalbildet til en kunde direkte fra kundesenteret og kan kjappere hjelpe kundene med sine utfordringer.

Zendesk er et markedsledende verktøy for kundeservice. Zendesk er et skybasert system for å håndtere at alle kundehenvendelser blir håndtert et sted. Systemet løser tildelingskøer, automatiske arbeidsflyter, prioriteringer og rapportering på en enkel og effektiv måte.

Omnikanal

Kommunikasjon fra kunder kan komme fra mange ulike steder: E-post, SMS, Telefon, Facebook og andre sosiale medier. Zendesk har multi-kanal støtte,  det betyr at du kan samle og besvare alle kundehenvendelser et sted.

Illustrasjon som viser chat
Illustrasjon som viser ordreinformasjon i chat

Enkel håndtering av saker

Zendesk har et veldig enkelt og effektivt brukergrensesnitt for å håndtere sakene som kommer inn. Man kan enkelt svare kunden direkte, eller sende saken videre til noen andre i teamet ditt med en kommentar.

Å få inn ordreinformasjon fra WooCommerce rett i saksbildet er også svært effektivt, benytter man seg av Zendesk sin chatløsning kan man også enkelt bistå kunder med kjøpshjelp fra samme sted.

portrett av jostein nyquist, leder for maksimers e-commerce manager team

Jostein Nyquist

Leder for e-commerce manager teamet vårt

Skal vi ta en prat?

Ta kontakt med oss for en hyggelig prat om hvordan vi kan hjelpe din bedrift effektiv kundebehandling koblet mot data fra din nettbutikk.